ohlala

2009-05-08 @ 20:12:59
idag har jag haft nationellt prov i engelska b då, det gick väl ganska bra tills någon lost skottajäkel tog ton och jag förstog ingenting. mina klasskamrater hade ungefär samma förvirrande ansiktsuttryck som jag så antar att de inte förstog så mycket iheller. men det gick hyfsat bra ändå. efter det blev det mat, och det gillar vi, sedan mötte jag upp hjärtat i stan för att sedan tillsammans som det störda par vi är gå på risk ettan. idag blir det en lugn kväll för att imorgon är det stockholm, så härligt ska det bli. jag och mitt hjärta, ensamma i vår huvudstad, mysa och shoppa, kan inte bli bättre!!

nej, nu ska jag kolla hockey och mysa.

/ i'roslund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0