not enough

2009-05-07 @ 17:57:10
imorgon är det nationella i engelska B, hör och läsförståelse. får väl se hur det går, har redan plågats med uppsatsdelen och har sedan muntliga kvar. engelska bajs, varför kan inte svenska vara ett internationellt språk? hade ju sparat så mycket av min värdefulla tid. :)

på tal om värdefull tid, det är verkligen dags för mig att komma ikapp min ålder och hitta ett välavlönat jobbafan. jag är trögaste någonsin på att ta mig i kragen och detta är inget undantag. jag har gått och tänkt och klagat på min dåliga ekonomi och att jag itne kommer kunna hitta på och köpa allt som jag vill. men jag har bara mig själv att skylla, faktiskt. har iofs varit lite kreativ och satt upp lappar på malmborgs om barnpassning med anna, men det verkar inte gå något vidare. haha, så får försöka lägga manken till, sätta mig ner och tänka med min ultrasnabba hjärna och komma på något riktigt clever som kan göra plånboken glad. har någon förslag så är det bara att säga till.

madde har varit på hugget idag och glädjt oss med två finfina crazy madde comments. vi är tacksamma för detta..

crazy comment 1

emma; men caroline, får du lov att gå på date med någon i vår klass? alltså någon elev?
caroline: nej, det får jag verkligen inte.
madde; men, får en elev gå på date med en lärare då?

crazy comment 2
madde; caroline, caroline min syster sover med öppna ögon ..
caroline fortsätter attt prata om något och madeleine envisas med att än en gång säga att hennes syster sover med ögonen öppna. tillslut förstår hon att hon måste räcka upp handen (grattis min vän) och då får hon äntligen komma till tals. men då är det för sent och ja ..
madde; caroline, kan man sova med ögonen öppna?

ibland är du söt och dum och ibland är du bara dum :D hihi

/ i'roslund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0