kub, cirkel, rektangel

2009-05-22 @ 12:49:20
japp, då var man hemma från en ytterliggare lika sjuk kväll och natt med "järngänget". innehöll råa korvar, nötter, fisande ketchup, akrobatnummer, illamående och sjuka skrattanfall. kommer antagligen bilder om ted och victor förvånar oss och kan skicka bilderna innan jag inte orkar lägga upp dom här. men ja, en lyckad kväll och morgon!

och peter, angående jobbintervjun så gick det väl helt okej. hon påpekade klart och tydligt att eftersom det var en camping och majoriteten av gästerna är turister så är det väldigt viktigt att man är språkkunnig så hon frågade mig vilka språk jag kunde. jag sa glatt, svenska, engelska, lite spanska och tyska. saken är den att jag suger balle på spanska, det är värdelöst, kan räkna till 10 och skulle styla för millala en gång och skriva hej på spanska, stavade det fel .. ola (stavas hola) , hon rättade mig som inte ens läser spanska, känns bra. tyska har jag läst, har varit duktig .. är inte längre. hahahah. får jag jobbet så är det bara att tacka och ta emot och göra det bästa av situationen. fick även veta att min vän andreas också varit på en intervju för samma jobb. trevligt trevligt.

men nä, nu ska jag läsa jorden runt på 80 dagar annars blir inte johanna glad på mig, och sedan ska jag träffa en god vän. vad vi hittar på är fortfarande oklart men vi tar det som det kommer, lever livet och .. har huvudvärk.

på återseende alla buskiga illertanter

/ i'roslund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0