jäkla jäkel jäklar

2009-05-19 @ 14:16:03

för tillfället sitter jag på engelskan med en irriterande ib rundqvist snackandes i mitt öra. han blev överlycklig när han nyss upptäckte att jag nämnde hans namn i min superpopulära blogg. varsegod ib, det var så lite så :) känns dock att det är dags att sätta igång med engelskan nu, redovisning om john lennon. kan rekomendera en låt som jag, hur många gånger jag än lyssnat på den älskar, imagine. väry väry bjutifuuul. har dessutom nationella muntligt idag, nervigt .. nej? varför? har fler saker som är värre för mig nu här de närmaste dagarna/veckorna. uschja. som tex jobbintervju imorgon!!! :O på malmö camping, ändå nice. får se hur det går.

vill önska min vän amanda lycka till imorgon 09.40, om alla vänliga själar och sälar kunde ägna henne en tanke eller tio under denna tidpunkt så skulle det kanske underlätta lite. LYCKA TILL!!

/ i'roslund


Kommentarer
Postat av: Peter

Hur gick det på jobbintervjuven ??????????

2009-05-21 @ 13:04:30
Postat av: Ib

HAHA överlycklig blev jag ju inte precis :p Detta är första gången jag läst din blogg XD

MVH Ib

2009-05-24 @ 19:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0