dagens dag .. ?

2009-05-24 @ 20:14:11
ja i alla fall så började den med att jag vaknade, hyfsat logiskt liksom, gick upp, åt frukost, ett ägg och tre knäckemackor med skinka och sedan borstade jag tänderna .. efter en stund då, inte så trevligt att borsta tänderna när man har fullt med knäckebröd i flabben. sedan kom racerföraren millala och hämtade mig och min inneboende boyfriend för att köra ner till limhamn och kolla på mit lag. gick kanske inte så bra, sörjer med mina kära lagkamrater, endast med dom!!
ja, dagen fortsatte och jag var arg men så fort vi kom hem till min kära farmor så blev allt bra. inte bara för att hon bakat rabarberpaj till oss, gjort bröd och köpt jordgubbar,  utan även för att hon är min farmor, underbar är vad hon är.

nu är jag hemma, har pluggat teori vääldigt länge och det fortsätter tillsammans med en ickefin bok vid namn jorden runt på 80 dagar, låter jättemysigt. ingen sällskap får man av pojkvännen heller inte, jäkla fasoner må jag säga. bara svika mig när jag har så mycket att göra. det är ju nu han ska finnas här och passa upp på mig. nä, jag får nog ringa honom och skälla lite!

imorgon slutar vi tidigt, hur trevligt som helst faktiskt. bara det att jag måste åka till körskolan och sätta mig där hela eftermiddagen och sedan ner till en suttig träning. byta lag kanske? mycket aktuellt!

FÖRRESTEN .. studsmattan är upp!!!! woooohoo, så bra

/ i'roslund

Kommentarer
Postat av: steffi.

varför vill du byta lag? :(

2009-05-24 @ 20:35:08
URL: http://stephaniiiem.blogg.se/
Postat av: Anonym

förstår Verkligen varför du vill byta lag!

Jag förstår mig inte på vad som händer ?

Du hade tränat hela vackan och fick inte spela!?

Ech, vi snackar på träningen <3

2009-05-25 @ 13:00:56
URL: http://mjoouu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0