yeah

2009-06-02 @ 13:18:27
idag är det början på studentveckan. så härligt att se alla glada själar springa runt och göra bort sig i stan. och nästa år är det fanimig min och min underbara klass tur. vi ska skämma ut oss mest av alla!!
men iår är det min lilla plutts tur, min kärlek, mitt hjärta, min bästa vän .. mitt allt! ja för så är det ja, min bästaste pojkvän. och därför är det just hemma hos honom, eller på hyllies idrottsplats som kvällen ska spenderas. det ska bli hur kul som helst, med honom och dessutom alla mina bestis friendisar. har dock lite problem med klläd och skor val inför ikväll. men det löser sig.

idag började dagen med att jag gick upp jättetidigt, var i stan redan halv elva och mötte upp madde, vicky och erika. vi gick runt lite och jag köpte present till pojkvännen, alltid ute i god tid i know. sedan trippade vi vidare på våra små fötter mot china box på gustav. men plötsligt så ringer min lilla mobil och i luren hör jag en hemskt röst .. millalas :D hon hade nämligen sett mig sväva förbi på gågatan och bad mig komma in och hälsa. där befann sig även min andra vän my som hade maten full av mun, näää jag skojade, men hon hade faktiskt munnen full av mat :D sedan hälsade vi lite och begav oss mot china box, satt där och käkade lite när dom små trollen dök upp igen. attans tänkte jag, näää där skojade jag igen. shit, jag är verkligen helt flummig idag. aja, vi hälsade ytterliggare en gång och sedan försvann dom och det gjorde jag med, hemmåt. och nu sitter jag här, har precis målat naglarna och har inget att göra. ack ack ack!

men jaja, ska kanske ta en liten tuppis eftersom jag gick upp så tidigt i morse. men folk, ikväll, ja då ses vi i dimman!

/ i'roslund

Kommentarer
Postat av: my

haha ditt jävla kol !

2009-06-02 @ 13:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0