jadåhej

2009-06-07 @ 22:46:12
veckan har varit som den förväntades. trevligt folk, mycket dricka, sena kvällar och jobbiga morgonar. men det är sådant man får stå ut med. dagarna har även bjudit på ett och annat oväntat. som fyllecell (inte för mig då), tjocka människor som påstår sig vara miljonärer, andra som påstår sig vara miljonärer och köper mat på bk för över 500 kronor till alla som vill ha. ja, det har varit en händelserik men sjukt lyckad vecka. grattis till alla som tagit studenten, nästa år är det jag och fan ta den som inte kommer. nedräkningen har redan börjat och tro mig att jag följer den dag för dag!!

matchen igår då .. mja, jag funderade en stund men funderar inte längre. det var hemskt. det var bedrövligt, det är inte ens värt att nämna i min fina och värdefulla blogg. så piss on you, ni suck big time!!

på tal om något annat, hoppas att du inte har något emot att få pengarna i tior imorgon vicky. det är nämligen så att vi är ett gäng som ska till liseberg i sommar. jag är pank och min fina samling på tior får gå åt betalning på stugorna. hon kommer imorgon chockas av en tung påse med 1200 i tior :) ganska fiiiint

nä, hejdå

/ i'roslund

Kommentarer
Postat av: sararara

när ska du till liseberggegegge, jag ska med dit. hoppas det inte är samtdigt!!!

2009-06-08 @ 18:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0