bajs

2009-06-01 @ 14:04:21
ja, sitter för tillfället i skolan och har wonderful english .. har redovisning imorgon, tyvärr kan jag ej delta i detta utan min grupp har istället spelat in min redovisning och ska sedan spela upp detta fina tal med mitt otroligt fina engelska flyt och uttal på power pointen. så mig blir ni inte av med kära klasskamrater. mo ha ha

sjukaste varmt ute, nästan så att man dör och liksom .. smälter eller något.

FÖRRESTEN, jag såg en olycka idag. med en man som faktiskt dog. riktigt hemskt, plus att jag körde upp på trottoaren där en man och en kvinna gick med deras barn i barnvagn. fråga inte vad som skramlade omkring i mitt huvud för det har jag inte en blekaste aning om själv. kan ju kortfattat säga att det inte var så mycket. men jag kan dock säga att det var en händelserik körlektion.

nu ska jag hitta någon bekväm plats på denna skolan och ta mig en tupplur eller nått annat trevläät eftersom jag är klar med min del i redovisningen. hejdå

det finns alltid något positivt i det negativa'
?

/ i'roslund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0